معیارهای بررسی

معیارهای بررسی

یکی از مهمترین تحولاتی که در خصوص بهبود عملکرد سازمان ها در دهه های اخیر رخ داده است، اندازه گیری میزان رضایت مشتری به عنوان یکی از الزامات اساسی سیستم‌های مدیریتی در شرکت ها و بنگاه‌های کسب وکار است.

تلاش و کوشش فراوانی که سازمان ها برای ارتقای روش های مدیریت عملکرد و توسعه نگرش مشتری مداری می نمایند، نشان دهنده آن است که اکنون رضایت مشتری یکی از مهمترین عوامل در موفقیت و کسب سود بیشتر به شمار می‌آید. بنابراین ایجاد و پیاده سازی راهکارهایی برای دریافت نظرات مشتریان، اندازه گیری و پایش آن ها با استفاده از شاخص های علمی می تواند در بهبود عملکرد سازمان ها موثر باشد.

در شرایط کنونی بسیاری از کسب و کارهای نوین برای فروش خدمات و محصولات و همچنین ارتباط با مشتریان از راهکارهای فناوری اطلاعات مانند وبسایت ها و نرم افزارهای موبایلی (اپلیکیشن ها) استفاده می نمایند.
این فضا تجربه جدیدی از خرید محصول یا خدمت برای مشتریان ایجاد می نماید. مشتریان هنگامی بیشترین رضایت را خواهند داشت که تجربه ا‌ی راحت، ساده و عاری از سردرگمی را در وبسایت و یا اپلیکیشن داشته باشند، همچنین خدمات یا محصولات مطلوبی را نیز از طریق اپلیکیشن شما دریافت نمایند.

اما، گاهی، شناسایی آنکه مشتری چه زمانی و به چه دلیل تجربه‌ای ناخوشایند داشته است و یا چه ویژگی هایی باعث احساس رضایت ایشان می شود، کار بسیار دشوار است.
این وبسایت، با فراهم آوردن فضایی برای دریافت نظرات مشتریان در خصوص خدمات دریافتی از اپلیکیشن های موبایل، از طریق پنج معیار اصلی و مهم ارزیابی خدمات (کیفیت، سرعت خدمات، ارزش قیمت، پشتیبانی و پاسخگویی، قابلیت اطمینان)، قابلیت مقایسه و رتبه بندی خدمات اپلیکیشن های تلفن همراه ایجاد نموده است.
مشتریان و استفاده کنندگان از خدمات اپلیکیشن های گوناگون می توانند، نظرات تشریحی و همچنین امتیازات خود را در هر یک از معیارهای ارزیابی در این وبسایت ثبت نمایند.

سامانه مقایسه و رتبه بندی خدمات اپلیکیشن ها
مقایسه آیتم ها
  • جمع (0)
مقایسه کنید
0