بهترین اپلیکیشن های پرداخت

کدام اپلیکیشن پرداخت آنلاین و خدمات الکترونیک مناسب است؟

بهترین اپلیکیشن های پرداخت از نگاه کاربران در وبسایت Whichapp از نگاه کاربران قابل مقایسه است، امکانات و مشخصات برخی از این اپلیکیشن ها به صورت زیر است:

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت امتیاز می توانید به صفحه مربوط به هر یک از این اپلیکیشن ها وارد مراجعه نمائید.

سامانه Whichapp با حمایت شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با هدف بررسی رضایت کاربران از خدمات اپلیکیشن های موبایلی ایجاد و به مقایسه و رتبه بندی اپلیکیشن های ایرانی می پردازد.

اپلیکیشن پرداخت آنلاین تومن

اگر در زندگی روزمره خود از تاکسی زیاد استفاده می‌کنید حتما با چالـش کمبود پـول نقد و مخصوصاً پول خـرد مواجه شدید.

با استفاده از اپلیکیشن تومن، می‌توانید این مشکل را برای همیشه حل کنید. و به راحتی  با شارژ کیف پول خود پرداخت انلاین را تجربه کنید.

با ثبت نام در تومن میتوانید پروفایل و کیف پول اختصاصی خود را ایجاد کنید و در هر زمان به راحتی کرایه های خود را پرداخت کنید.

این امکان، هم‌اکنون در شهرهای تهران، شیراز و کرمان برای مسافرین تاکسی فراهم است.تومن، تجربه ‏ای امن و منحصر به فرد را برای شما رقم می‎زند. با داشتن کارت بانک عضو شتاب، می‌توانید کیف پول خود را شارژ کنید و از امکاناتی نظیر پرداخت کرایه تاکسی، پرداخت فروشگاهی، خرید شارژ تلفن همراه و … استفاده کنید.

تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته تومن، هفت روز هفته پاسخگوی سوالات شماست.

همراه من ( سامانه خدمات الکترونیکی همراه من)

همراه من خدمتی جدید از همراه اول است که از طریق آن کلیه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می توانند با مراجعه به پرتال my.mci.ir و یا دریافت اپلیکیشن، به صورت آنلاین از خدمات متنوع آن بهره مند شوند.

دسترسی سریع و آسان به خدمات غیرحضوری، صرفه جویی در زمان و امکان دریافت خدمات بدون نیاز به مراجعه حضوری از میان امکانات مختلف این سامانه، شاید امکان پیگیری ریز مکالمات و گزارش ریز مصرف اینترنت را بتوان مهم ترین و پرمصرف ترین قابلیت های همراه من برشمرد. با داشتن همراه من دیگر لازم نیست برای پیگیری این دو مورد به دفاتر همراه اول مراجعه کنید؛ یک کلیک ساده در اپلیکیشن شما را از این کار بی نیاز می کند.

فون‌پی (Phonepay)‌

برنامه فون‌پی (Phonepay)‌ جایگزین کاربردی و مناسب برای پرداخت نقدی کرایه تاکسی محسوب می‌شود.

آیا تا به‌ حال فکر کرده‌اید که ای کاش راهی هم برای جایگزینی پول‌ خرد به‌ خصوص در کرایه‌ی تاکسی‌ بود؟

اگر از افرادی هستید که مسیر کاری خود را با تاکسی‌ طی می‌کنید، بدون شک با مشکلاتی از قبیل نداشتن پول خرد مواجه شده‌اید. مسافران می‌توانند با نصب این برنامه و اسکن بارکد، کرایه تاکسی خود را از طریق موبایل پرداخت کنند.

دست‌اندرکاران این مجموعه با اشراف به نیازها و معضلات موجود در این حوزه و ساده‌سازی فرایند پرداخت آنلاین کرایه تاکسی، دست به طراحی فون‌ پی زدند. هدف از ارائه‌ی فون پی حذف سیستم پرداخت نقدی از ناوگان تاکسیرانی و سوق دادن مسافرین و رانندگان به سمت بهره‌گیری از خدمات پرداخت آنلاین بوده است. با نصب فون پی بر روی گوشی هوشمند خود این موقعیت را در اختیار خواهید داشت تا کرایه تاکسی خود را بی نیاز از وجه نقد و به صورت آنلاین پرداخت کنید. هدف اصلی فون‌پی (Phonepay)‌ تبدیل شدن به یک کیف پول شخصی و همراه است که بتوان با آن در هر زمان و مکانی فقط از طریق اسکن بارکد، هزینه‌های موردنظر خود را پرداخت کنیم

اپلیکیشن ایرانسل من

با استفاده از این اپلیکیشن راحت و سریع حساب های تلفن همراه و وایمکس تان را مدیریت کرده و اطلاعات حساب خود را در هر لحظه مشاهده نمایید.

  • بسته ترکیبی ایرانسل من؛ این سرویس جدید به شما امکان می دهد که بر حسب دقایق مکالمه، تعداد پیامک و حجم اینترنت مورد نیازتان، بسته دلخواه‌تان را تعیین کرده و سفارش دهید. حتما امتحان کنید!
  • افزایش حد اعتبار؛ به آستانه حد اعتبار سیم کارت دائمی خود رسیده اید؟ با این ویژگی جدید درخواست افزایش حد اعتبار ارائه کنید.
  • کارت شارژ آسیب دیده ؛ تا به حال با کارت شارژهای آسیب دیده روبه رو شده اید؟ دیگر نگران این قضیه نباشید! با استفاده از این ویژگی جدید جزئیات کارت شارژ آسیب دیده استفاده نشده را وارد کنید تا پروسه شارژ یا پرداخت تکمیل شود.
  • تمدید خودکار بسته های اینترنت ایرانسل من؛  می خواهید بدون نگرانی از اتمام حجم بسته اینترنت، به مصرف دیتا ادامه دهید؟ دیگر به خود زحمت خرید بسته های جدید را ندهید! با این ویژگی جدید بسته اینترنت شما پس از گذشت مدت زمان مصرف به صورت خودکار تمدید می شود.

هف هشتاد(#۷۸۰*)

هف هشتاد ۷۸۰ کلیه خدماتی که در بستر USSD با کد#۷۸۰* ارائه می کند را به همراه ایجاد محیط کاربری بسیار دلپذیر،جذاب و راحت و سریع تر، در دسترسی عموم قرار داده است. یکی از مزایای بیشمار استفاده از این نرم افزار، توانایی مدیریت هزینه و مدیریت زمان از طریق مشاهده تراکنش های بانکی انجام شده در بازه های زمانی مختلف می باشد. خرید شارژ و پرداخت قبوض را برای کاربران خود به ارمغان آورده است. تازه های هف هشتاد به صورت زیر است:

  • در صورت خرید شارژ رایتل بیش از ۲۰۰۰ تومان، ۳۵% بیشتر نسبت به مبلغ اصلی شارژ دریافت خواهید کرد. مهلت استفاده از شارژ هدیه با توجه به مبلغ شارژ، تعیین می‌شود.
  • بسته های ترکیبی (شامل مکالمه و پیامک ایرانسلی + اینترنت همراه
  • در این روش با شماره گیری کد #۶*۲*۷۸۰* می توانید برای هر کدام از دوستان و آشنایان شارژ به عنوان هدیه، ارسال کنید
  • با این سرویس کاربران با شماره گیری کد #۱۰*۷۸۰* می توانند آخرین خرید خود را از سامانه #۷۸۰* به راحتی و در کوتاه ترین زمان تکرار نمایند
  • در این روش تنها پس از شماره گیری #مبلغ *۷۸۰* کاربر وارد مرحله پرداخت می شود با ورود شماره کارت بانکی و رمز دوم به راحتی در سریع ترین زمان ممکن خط خود را بطور مستقیم شارژ می نماید.

اپلیکیشن شاپ (Shopp)

یکی از جدیدترین برنامه های طراحی شده برای انجام تراکنش های پرداختی و خدماتی مانند تهیه بلیط مترو پرداخت عوارض آزاد راهها و اتوبان ها می باشد. در راستای ایجاد رویکردی نوین و مدرن در شبکه‌ی فروشگاهی با هدف نوآوری باز در ارائه‌ی خدمات ارزش افزوده، پلتفرم شاپ (Shopp) در قالب یک سامانه و بستر جامع برای ارائه‌ی خدمات یکپارچه‌ی پرداخت، خرده‌فروشی و تجارت الکترونیک در نقطه‌ی سرویس، مبتنی بر ابزارهای هوشمند و رایانش ابری معرفی شده است.

این پلتفرم با ایجاد یک زیرساخت برای متمرکزسازی خدمات مورد نیاز ذینفعان در زیست‌بوم هدف، ارائه‌ی خدمات ارزش افزوده را تسهیل می‌نماید.

اپلیکیشن آپ

ارائه دهنده‌ی خدمات آنلاین و دستگاه‌های پرداخت

از بهترین اپلیکیشن های پرداخت می توان به اپلیکیشن آپ اشاره کرد.

با اپلیکیشن آپ به آسانی شارژ بخرید، قبوض خدماتی، قبض موبایل و قبض جریمه پرداخت کنید، کارت به کارت کنید، بلیت قطار و هواپیما بخرید، بیمه شخص ثالث خود را تمدید کنید، به موسسات خیریه کمک کنید، بسته اینترنتی بخرید و در کلوپ آپ با شرکت در جشنواره‌ها و مسابقات آپ برنده جوایز ارزنده شوید.

تمامی خدمات اپلیکیشن پرداخت آنلاین آپ رایگان است.

اپلیکیشن تاپ

امروزه خدمات الکترونيکي و پرداختهاي موبايلي در کشور به سرعت درحال توسعه است.

بسیاری از مشکلات در زمینه اپلیکیشن پرداخت آنلاین امن و آسان برطرف شده و پرداخت های موبایلی به کمک ما آمده تا از اتلاف زمان، انرژي و هزينه ها بکاهد و زندگی راحت تری را تاپ پیش روی ما قرار دهد.

ما متعهد هستیم هر روز خدمات بیشتر و متنوع تری را بر روی تلفن همراه و درست در نقطه ای که قرار دارید در اختیار شما قرار دهیم، امنیت آن را تامین کنیم و کاری کنیم که زمان بیشتری را با آرامش در کنار دوستان و عزیزان خود باشید.

اپلیکیشن پرداخت آنلاین تاپ متعلق به شرکت تابان آتی پرداز می باشد. ما از شرکت های زیر مجموعه گروه داده پردازی بانک پارسیان هستیم و کلیه خدمات که به شما ارائه می دهیم تحت نظارت شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، شاپرک و بانک مرکزی ارائه می کنیم.

برنامه تاپ شامل گزینه فروشگاه‌های اطراف می شودکه به واسطه نقشه گوگل، موقعیت مکانی فروشگاه‌هایی را نمایش خواهد داد که می‌توان بدون نیاز به کارت بانکی از آن‌ها خرید کرد.راهنمای جامع خرید این چنینی توسط اپلیکیشن تاپ در صفحه کد QR ذکر شده است.

کیپاد (پرداخت الکترونیک پاسارگاد)

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های پرداخت آنلاین می توان به اپلیکیشن کیپاد اشاره کرد.

اپلیکیشن کیپاد کیف پول همراه پاسارگاد، خدمتی جدید از شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد (وابسته به بانک پاسارگاد) است که با قابلیت‏های متنوع خود، به کاربران امکان می‏دهد تا پرداخت‏هایی به روز، ساده، راحت و خوشایند داشته باشندبرای تمامی گوشی­ های همراه اندرویدی و IOS است که این امکان را برای کاربران خود فراهم می سازد تا به راحتی و بدون صرف وقت، پرداختی سریع و امن را در حوزه پرداخت عوارض آزادراهی و دیگر حوزه‏های پذیرندگی کیپاد تجربه کنند. شما با نصب و استفاده از اپلیکیشن کیپاد، می­­توانید پرداختی امن، سریع و آسان را در حوزه ­های مختلف پذیرندگی کیپاد و عوارض جاده ­ای تجربه کنید.

  • با پرداخت آنلاین عوارض آزادراهی از طریق اپلیکیشن کیپاد، از آزادراه‏های مجهز به پرداخت الکترونیک عوارض به راحتی عبور کنید.
  • اسکن کد QR؛ یک پرداخت غیر مستقیم، تنها با اسکن کردن کد پذیرنده و وارد کردن مبلغ
  • انتقال اعتبار به کاربری دیگر بدون انتقال به درگاه پرداخت و تنها با انتخاب فرد مورد نظر از فهرست تماس‏ها و یا وارد کردن شماره تماس فرد مورد نظر
  • امکان شارژ کارت شهروندی
  • امکان انتقال اعتبار کیف پول به حساب بانکی از طریق کد شبا.

با استفاده از اپلیکیشن کیپاد، شما کاربران کیپاد می توانید شارژ موردنظر خود را به کاربری دیگر انتقال دهید؛ این کار به راحتی بدون انتقال به درگاه پرداخت و تنها با  انتخاب فرد از لیست مخاطبان انجام می شود .

همراه کارت

اپلیکیشن همراه کارت از سال ۱۳۹۳ با حمایت برخی شرکت‌ها و بانک‌های معتبر کشور شروع به فعالیت در عرصه پرداخت‌های بانکی کرده‌است.

همراه کارت علاوه‌بر پشتیبانی از تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت با سیستم عامل‌های Android و iOS، قابل استفاده بر روی ساعت‌های هوشمند نیز می‌باشد.

با قراردادن کارت بانکی خود در جلوی دوربین تلفن همراه یا تبلت اطلاعات آن کارت را به صورت خودکار به همراه کارت منتقل نمایید.

همراه کارت را می‌توان روی ساعت‌های هوشمند Android و Apple نیز استفاده کرد. کارت‌های خود را در همراه کارت ساعت هوشمند می‌توانید ببنید و موجودی آن‌ها را دریافت کنید.

هر زمان و برای هر شخصی می‌توانید از هر طریقی درخواست پول ارسال نمایید. امکان درخواست پول از دیگران تا سقف ۳۰ میلیون ریال.

یکی دیگر از امکانات جالب این اپلیکیشن تقویم آن است که به کاربر امکان می‌دهد تا با ثبت رویدادهای موردنیاز خود همانند سررسید پرداخت قسط یا چک، از یادآوری این برنامه استفاده کرده و عملا زمان و مکان این یادآوری انجام شود که برای پرداخت قسط یا پر کردن حساب فقط چند لمس ساده فاصله دارد!

و اما بهترین اپلیکیشن های مالی

«آنالیزا» بی برو برگرد پدیده حوزه فین تک در سال ۹۶ بود.

این اپلیکیشن هوشمند بر خلاف حسابدارهای شخصی که نیاز به وارد کردن دستی اطلاعات دارند، تراکنش های مالی تان را از طریق پیامک های بانکی آنالیز می کند تا بتواند شما را به مدیریت درستی از دخل و خرج تان برساند. نوآوری به کار رفته در طراحی و البته سادگی کار با اپ جزو دلایلی هستند که آنالیزا را شایسته حضور در فهرست برترین اپ های ایرانی سال ۹۶ می کنند.

همچنین جا دارد از «بانک ملت» هم یاد کنیم که بر خلاف بسیاری از بانک ها، اهمیت طراحی یک «رابط کاربری خوب و شایسته» در اپلیکیشن های بانکی را نادیده نگرفت و تجربه فوق لذت بخشی از انجام امور بانکی را برای کاربران موبایل به ارمغان آورد. اما در کنار این دو باید از «فون پی» به خاطر تسهیل معضل همیشگی پرداخت کرایه تاکسی، زرین پال بابت ارائه درگاه اختصاصی که نقش مؤثری در پیشرفت فروشگاه های نوپا داشت و ۷۲۴ بابت این که پرداخت های الکترونیکی را به سادگی آب خوردن کرد هم تقدیر کنیم که همگی جزو سرویس های فین تک ممتاز امسال بودند.

بهترین اپلیکیشن های پرداخت آنلاین

 

سامانه مقایسه و رتبه بندی خدمات اپلیکیشن ها
مقایسه آیتم ها
  • جمع (0)
مقایسه کنید
0