کدام اپلیکیشن های سفارش غذا

صبح روز تعطیلی را تصور کنید که بعد از یک هفته سخت کاری به دنبال رفع خستگی روزتان را با صبحانه ای دلپذیر آغاز میکنید. اما اینبار خبری از زحمت تدارک صبحانه نیست، فقط کافیست موبایلتان را بردارید و از طریق اپلیکیشن سفارش غذا صبحانه دلخواهتان را بدون نیاز به هیچ تماسی سفارش دهید. یا در یک روز شلوغ کاری بدون نیاز به صرف وقت یا حتی بدون هیچ تماس تلفنی، غذای مورد علاقه تان را از اپلیکیشن سفارش غذا انتخاب کنید و بدون فوت وقت، ناهار خوشمزه را در کنار دوستان نوش جان کنید.
وبسایت Whichapp به معرفی برخی از معروف ترین اپلیکیشن های سفارش غذا می پردازد، در صورتی که از خدمات این اپلیکیشن ها استفاده کرده اید می توانید از طریق سامانه مقایسه و رتبه بندی خدمات اپلیکیشن های این وبسایت، نظرات خود را اعلام نمائید.

اسنپ فود (زودفود)

زودفود از اولین شرکت هایی است که خدمات سفارش آنلاین غذا به مشتریان را راه اندازی نمود و در اندک زمانی در میان مردم طرفداران زیادی پیدا کرد. از اولین خدمات اسنپ فود می توان به معرفی رستوران های اطراف محل سکونت شما اشاره کرد. از دیگر سرویس های اسنپ فود معرفی رستوران‌های دارای تخفیف در شهر شما است. اسنپ فود در سال های گذشته با اضافه کردن اپلیکیشن سفارش غذا تحت سیستم عامل اندروید و آی‌اواس روش های ثبت سفارش خود را توسعه داده است و در اغلب شهرهای بزرگ کشور خدمات خود را ارائه می دهد. اسنپ فود رستوران‌های پرفروش و پرطرفدار را هم به شما معرفی می کند تا شما بتوانید راحت‌تر از میان آنها انتخاب کنید. از قابلیت های مثبت سفارش غذا از طریق اسنپ فود این است که می توانید زمان تحویل و وضعیت سفارش خود را به صورت آنلاین ببینید و در صورت تاخیر با یک کلیک ساده سفارش خود را پیگیری کنید.

مامان پز

همان چیزی که مرد های ایرانی دنبال آن هستند، غذایی با حال و هوای دستپخت مامان! به طور خلاصه اینکه اگر غذای خانگی می‌خواهید که توسط مامان‌های واقعی پخته شده باشد این سرویس همانجایی است که باید در آن سفارش غذا دهید. بسته‌بندی غذاها ممکن است شما را به یاد قدیم بیندازد. مامان پز در تبلیغات خود با شعار ” تهیه شده با عشق، از خانه” بر سلامت و اصالت غذا تاکید دارد و برای ایجاد حس بهتر در مشتریان، اسامی و منوی مامان های آشپز را با عکس و نام آنها در وبسایت و اپلیکیشن خود قرار داده است. از معایب این خدمت اینست که شما باید حتما سفارش خود را روز قبل ثبت کرده باشید. پس اگر همین الان هوس قرمه سبزی یا کشک بادمجان خانگی کرده اید باید برای خوردن دستپخت مامان پز تا فردا صبر کنید. مامان پز برای سفارش غذا هم نسخه اندروید وهم iOS دارد.

ریحون

«زمونه عوض شده»، این شعار سرویس غذای آنلاین ریحون است که اشاره به تغییر در روشهای سفارش غذا در سال های اخیر دراد. ریحون بیشتر بر روی اپلیکیشن تلفن همراه و تخفیف گرفتن از رستوران‌های مختلف ۴۲ شهر متمرکز است. ریحون منوی عکس دار رستوران‌های تحت پوشش را برای مشتریان ارائه می دهد. انواع غذاهای سنتی، فست فود و غذاهای خاص عربی، آسیای، مدیترانه‌ای و… را می‌توانید از طریق حدود ۴۰۰۰ رستوران‌ تحت پوشش ریحون به صورت آنلاین مشاهده کرده و سفارش دهید. ریحون این امکان را برای مشتریان قرار داده است تا مشاهدات و نظرات سایر کاربران را مشاهده نمایند و در انتها به رستوران ها امتیاز دهند.

چیلیوری

مجموعه چیلیوری در مدت دو سال فعالیت خود توانسته سفارش آنلاین غذا را از طریق اپلیکیشن و وبسایت از بیش از ۳۰۰۰ رستوران در ایران را برای مشتریان خود فراهم کند. چیلیوری با شعار “مزه سفارش آنلاین غذا را بچشید!” تمرکز خود را بر مشتریان همیشگی‌اش گذاشته است. در واقع شاید شروع استفاده از چیلیوری مانند سایر اپلیکیشن های سفارش غذا باشد اما چیلیوری به مشتریان قدیمی خود سرویس‌های متفاوتی مانند تخفیف ارائه می‌دهد. چیلیوری در ۲۰ ساعت از شبانه روز سفارش می پذیرد و شما می توانید نظرات سایر کاربران در مورد رستورانها و رستوران های برتر و پرمخاطب را در اپلیکیشن و وبسایت آن مشاهده کنید.

دلیون

دلیون فعالیت خود را با صبحانه آغاز کرد و در مراحل بعد میان‌وعده نیز به خدمات آن اضافه شد. اگر اهل خوردن صبحانه خوشمزه هستید می توانید از حس هیجان صبحانه های دلیون لذت ببرید. سرویس دلیون محدود به شهر تهران است. راحتی استفاده از اپلیکیشن موبایلی دلیون از مزایای سفارش غذا از این استارت آپ است. با توجه به اینکه خود دلیون برای پخت غذا ها دست به کار شده منوی محدودتری در مقایسه با سایر شرکت ها به مشتریان ارائه می دهد.

چنگال

فراموش نکنید ما همیشه از این که با «چنگال» غذا می‌خورید متشکریم، سفارش غذا به سادگی چند کلیک، بهترین رستوران‌ها، کافه‌ها و شیرینی‌فروشی های اطرافت رو پیدا کن و غذات رو آنلاین سفارش بده؛ اینها جملاتی هستن که تیم چنگال برای معرفی خدمت خود استفاده می کنند. چنگال در حال حاضر فقط در تهران، کیش و کرج فعال است و به دنبال گسترش خدمات خود در مشهد و اصفهان است. با مشاهده وبسایت و اپلیکیشن چنگال علاوه بر تخفیفات در نظر گرفته شده برای مشتریان، اصلی ترین نکته ای که به چشم می آید تمرکز بر ایجاد اطمینان در مشتریان از طریق پشتیبانی سریع و تضمین قیمت است.
نکته حائز اهمیت در بررسی خدمات اپلیکیشن های سفارش غذا، چگونگی ارائه خدمت به مشتریان است. دریافت نظرات مشتریان با معیارهای مشخصی می تواند به بهبود سرویس دهی این اپلیکیشن ها کمک کند. معیارهایی از قبیل ارزش قیمت و تخفیفات غذا، کیفیت غذا، پشتیبانی و پاسخگویی در مواقع لزوم، قابلیت اطمینان و سرعت تحویل سفارش از اصلی ترین مولفه های مقایسه سرویس های آنلاین سفارش غذا باشند.
آیا تا به حال با استفاده از اپلیکیشن هایی که معرفی شد، غذا سفارش داده اید؟ بی صبرانه منتظر دریافت امتیازات و نظرات شما در سامانه مقایسه و رتبه بندی خدمات اپلیکیشن های ایرانی هستیم.

نظر شما نسبت به خدمات این اپلیکیشن چیست؟

اولین نفر باشید که نظر می دهید
سامانه مقایسه و رتبه بندی خدمات اپلیکیشن ها
مقایسه آیتم ها
  • جمع (0)
مقایسه کنید
0